POS cihazından kartsız işlem yapılır mı? Bugünden geleceğe bakış Ankara’da yaşayan 28 yaşında biri olarak gün içinde en çok temas ettiğim şeylerden biri ödeme alışkanlıkları. Marketten kahve alırken, taksi çağırırken ya da küçük bir esnaf lokantasında yemek yerken sürekli aynı soruyu fark etmeden kendime soruyorum: POS cihazından kartsız işlem yapılır mı? Çünkü artık cüzdan taşımakla taşımamak arasındaki çizgi giderek silikleşiyor. Bir yandan kartım cebimde, diğer yandan telefonumda ödeme uygulamaları, QR kodlar, temassız sistemler var. Ama asıl mesele şu: Kartın kendisi olmadan bir ödeme dünyası mümkün mü ve bu sadece bugünün kolaylığı mı, yoksa geleceğin yeni normali mi? Günümüzde POS cihazından…
Yorum Bırak